joi, 8 octombrie 2009

Poiezia zilei

I-am cerut Domnului sa cresc
In credinta,dragoste si har,
Sa stiu mai mult despre mantuirea Lui
Si sa caut cu zel mai mare fata Lui.

Atunci El m-a-nvatat cum sa ma rog
Iar El,cred eu,mi-a raspuns la rugaciune;
Dar a facut-o astfel incat
Aproape am ajuns la disperare.

Am sperat ca intr-un ceas al harului
El imi va raspunde imediat
Si,prin puterea dragostei Sale,
Sa-mi supuna pacatele si sa-mi dea odihna.

Dar El m-a facut sa simnt din plin
Toate relele ascunse in inma mea
Si a lasat ca puterea furioasa a iadului
Sa-mi atace sufletul din toate partile.

Da,am crezut ca mana Lui
Nu vrea decat sa-mi mareasca chinul,
Sa-mi schimbe toate dorintele,
Sa ma loveasca si sa ma culce la pamant.

"Doamne de ce asa?",am plans tremurand:
"Ii vei aduce pe viermele tau la moarte?"
"Asa raspund Eu,mi-a raspuns Domnul,
La rugaciunile pentru har si credint.

Necazurile launtrice le folosesc
Pentru a te scapa de eu si mandrie
Si de bucuriile pamantesti,
Pentru ca tu sa cauti totul in Mine"'

Niciun comentariu: